شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل 

 

 

 

با استفاده از سرویس جدید «پستچی» (Push mail) ایرانسل، مشترکین می توانند با معرفی و ثبت نشانی پست الکترونیک دلخواه خود در سیستم، به محض دریافت نامۀ الکترونیکی جدید، به سادگی از طریق تلفن همراهشان از آن مطلع شده و محتوای نامه را مشاهده کنند. همچنین در صورت وجود فایل ضمیمه در نامۀ الکترونیکی دریافتی، مشترک قادر خواهد بود آن را نیز مشاهده کند. استفاده از این سرویس به سادگی ارسال و دریافت یک پیام چندرسانه ای است. تنها کافیست نشانی های پست الکترونیک دلخواه خود را در سیستم ثبت کنید و پس از آن، شما از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، از نامه الکترونیکی دریافتی جدید، توسط تلفن همراه خودتان مطلع خواهید شد. با این سرویس فوق العاده، تمامی امکانات موجود برای پست الکترونیک، خریدشارژ ایرانسل از بانک تات از قبیل ایجاد، ارسال، دریافت، پاسخ دهی، تقسیم با دیگران، پاک کردن، ذخیره کردن و غیره در اختیار کاربر خواهد بود و او می تواند به راحتی و بدون نیاز به رایانه، تنها از طریق SMS یا MMS توسط تلفن همراه تمامی این امور را انجام دهد.
ثبت خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نام و فعال سازی:
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کـدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این خریدشارژ ایرانسل از بانک تات ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
تنظیم زمانبندی دلخواه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات جهت دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی
ثبت نام برای سرویس اولیۀ صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای مشترکین رایگان است. این سرویس شامل ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خواهد بود. البته در صورت تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، هزینۀ آن به صورت ماهانه و یا سالانه ( بسته خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به نوع اشتراک انتخابی ) از مشترک دریافت خواهد شد.
٣. کدهای دستوری: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین بر روی گوشی به خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شکل SMS و MMS
برای دریافت دفترچۀ راهنمای خدمات پستچی ایرانسل خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به صورت فایلPDF لطفاً اینجا را کلیک کنید.
خدمات پست الکترونیک ایرانسل! خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به همراه پیشنهاد های تشویقی...
هزینه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در خواست فضای بیشتر:
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
روش خریدشارژ ایرانسل از بانک تات های فعال سازی پستچی:
پیش از این اشاره کردیم که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال سازی پستچی را توضیح می دهیم.
«پستچی» ایرانسل چگونه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات کار می کند؟
با ثبت نام در این سرویس شما از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین اعتباری خریدشارژ ایرانسل از بانک تات و دائمی ایرانسل و دیگر مزایا ازجمله دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوید.
صندوق پستی الکترونیک یکی از مفیدترین خریدشارژ ایرانسل از بانک تات کاربردهای ارتباطی شبکه اینترنت است. شما با استفاده از این سرویس می توانید از طریق یک مرورگر شبکه به صندوق پست الکترونیک و نامه های الکترونیک خود دسترسی داشته باشید، نامه ها را ارسال یا دریافت نموده و آن ها را مدیریت نمایید.
همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، هم اكنون دو سرویس پستچی و صندوق پستی الکترونیک برای کاربران اینترنتی از سوی ایرانسل ارائه شده است. بدین ترتیب، شما می توانید خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در سریع ترین زمان و با كمترین هزینه، نامه های الکترونیک خود را از طریق تلفن همراهتان دریافت و یا ارسال نمایید!
برای خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نخستین بار در ایران...
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال نامه الکترونیک خریدشارژ ایرانسل از بانک تات جدید از طریق MMS یا SMS
روش های فعال سازی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات «صندوق پستی الکترونیک »:
قابلیت تنظیم برای خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نشانی های پست الکترونیک مختلف (که از پروتکل POP یا IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
ثبت نام و فعال سازی سرویس “پستچی” پس از ثبت نام سرویس “صندوق پستی الکترونیک” امکان پذیر است. پس از ارسال تقاضا، سیستم نوع سیم کارت مشترک را بررسی کرده و در صورتی که مشترک دارای سیم کارت دائمی باشد، مبلغ ثبت نام (فعال سازی) به صورتحساب وی افزوده و در صورتی که مشترک اعتباری باشد، از میزان اعتبار او کسر خواهد شد. در صورتی که مراحل با موفقیت انجام خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شود، مشترک از طریق یک پیامک از فعال سازی سرویس مطلع خواهد شد. فعال سازی پستچی از سه طریق شبکۀ اینترنت، پیامک ویا کدهای دستوری امکان پذیر است:
١. شبکه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات اینترنت:
مزایای سرویس پستچی ایرانسل : خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
صندوق پستی الکترونیک خریدشارژ ایرانسل از بانک تات چیست؟
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی پست الکترونیک به صورت همزمان خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق پستی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است:
برای دریافت دفترچۀ راهنمای رایگان خدمات پستچی ایرانسل از خریدشارژ ایرانسل از بانک تات طریق پست اینجا را کلیک کنید.
«پستچی» چیست؟ خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نصب نرم افزار خاص
همیشه و همه جا با جهان خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در تماس باشید!
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به ١٣٠ ارسال نمایید تا خریدشارژ ایرانسل از بانک تات رمز e-Care را دریافت نمایید و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
مشترک برای استفاده از خدمات فوق از طریق رایانه شخصی متحمل هیچ هزینه ای نمی شود. خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
سازگاری با انواع گوشی، خریدشارژ ایرانسل از بانک تات پشتیبانی کلیه گوشی های قدیمی
پستچی، این فناوری پیشرفته، در اختیار مشترکینی قرار می گیرد که در پی دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق تلفن همراه هستند. با این فناوری، مشترکین نامه های دریافتی (Inbox) خود را بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می کنند. به عبارت دیگر با این فناوری صندوق پستی الکترونیکی شما خریدشارژ ایرانسل از بانک تات همه جا همراه شما خواهد بود!
مشترکین می توانند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانۀ خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شخصی خود استفاده نمایند.
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این خریدشارژ ایرانسل از بانک تات منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
تعریف لیست مجاز و خریدشارژ ایرانسل از بانک تات غیرمجاز
اشتراک رایگان صندوق پستی الکترونیک ایرانسل خریدشارژ ایرانسل از بانک تات :
١.شبکه اینترنت: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات (Self care) فعال نموده و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید خریدشارژ ایرانسل از بانک تات که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧)
جهت ثبت خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نام در پستچی ایرانسل ضروری است ابتدا برای سرویس صندوق پستی الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنید. به عبارت دیگر این سرویس رایگان پیش زمینه ای برای ثبت نام در سرویس پستچی است، بنابراین پس ازمعرفی صندوق پستی الکترونیک به سرویس پستچی خواهیم پرداخت.
پست خریدشارژ ایرانسل از بانک تات الکترونیک ایرانسل
ایرانسل در خریدشارژ ایرانسل از بانک تات این سرویس یک نشانی پست الکترونیک برای شما در نظر می گیرد، البته با این ویژگی منحصر به فرد که شناسۀ نشانی الکترونیک شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست! این سرویس برا ی کلیه مشترکین اعتباری و دائمی رایگان بوده و ضمن آن، یک نشانی پست الکترونیک تحت دامنۀ Irancell.ir مانند (irancell.ir@٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧) به شما اختصاص پیدا می کند.
در این روش شما می توانید از طریق سایت www.irancell.ir به پورتال پستچی ایرانسل وارد شده و در قسمت وضعیت من (My status)، سرویس پستچی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات را فعال کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات پستچی را از طریق اینترنت انجام دهید.
٢.پیامک: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
امکانات صندوق خریدشارژ ایرانسل از بانک تات پستی الکترونیک چیست؟

 





:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: